pengikut setia

Sunday, April 3, 2011

CSI MARCH 28 2011 (part 2)

"Setiap permulaan mesti ada pengakhirannya" sempoi x ayt jiwang aku , begitu juga cerita aku kali ini  iaitu jamuan perpisahan geng2 CSI AMD @ budak2 prtikal. Lokasi batu feringgi ,taman rimba
 (pulau yg ada mutiara)

time ini kami semua tengah tunggu seseorang dekat tepi pantai

makan sudah sampai ...
makan ini disediakan oleh  oked bunga
walaupun setiap orang kena bayar sebanyak RM 5
tetapi makan dia sungguh sedap sampai menjilat jari ....
lihat 2 semua orang pakat2 makan tetapi aku .. terpaksa ambik gambar depa .. hhuhuk sedihnyaa

sedapnya depa makan nasi tomato ,ayam masak pedas ,
 daging masak kicap 
woi tggu aku nk mkan jgak!!

dari kiri nama dia  atiqaa  &  oked bunga 

berjalan sekitar pantai batu feringgi .. konon nk jadi mat saleh ark sbb jalan tengah panas dengan x pkai kasut

ini adalah mat mana ntah tengah jual dadih .. tetapi cuba lihat btol2 gambar nie !!!

cik kak oii x panas ka jalan tengah panas !!!

dari kiri tiqah , efa , fiza ,kak ja , oked , finie , hisyam , afiq , azrull dan aku yg ambik gbr 
sedih nyaa gambar aku xda skali

sudah2 lah cik abg & cik kak oii .. panas nie

sempat lagi budak nie dk wt istana pasir 

geng2 CSI AMD 


lokasi :x taw

maka berakhirlah jamuan perpisahan bdk csi amd
kepada yg sudi datang  aku ucapkan terima kasih
ingat bila dah berjaya nanti jangan lupa ok2 ..
kepada geng2 csi amd  berjumpa lagi kita dimasa hadapan .. bila2 free msj ,cll or emel kt fb  

wasalam

p/s :kepada oked ,nasi ang sedap sungguh ,sampai kami sapu lincin..
kepada geng lain  aku tabik ark kt hampa sebab hampa semua memang terbaik & sporting 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com