pengikut setia

Monday, April 25, 2011

hang out bersama geng2 rumah sewa

Lihat ja tajuk diatas mesti hampa kata aku nie terlebih enjoy kan ,Maklum ark last2 nie member rumah sewa ajak jalan pusing penang .Yang idea jalan pusing2 penang ini ialah idea amir .
Dia yang plan  semua nie dia kata alang dah last & semua cuti jom lah  jalan2 penang. So kami pun bersiap ark nk keluar jalan2 (best ooo) aku pon apa lagi bawa  lah my love (dlsr)aku sekali...





photo2 gedik



tq kepada kawan rumah sewa yang sudi jadi model aku malam nie
bagaimana pun aku cukup enjoy dan beruntung dapat berkawan dengan hampa semua .


akhirnya berjaya jugak aku snap pic jambatan pulau pinang nie



iklan ubat gigi

..........terlebih sudah..........

semoga persahabatan kita kekal sampai anak cucu
woi nanti kalau kawin jangan lupa nk jemput aku noh
wasalam..

p/s :kadang aku tidak suka ambik gambar pada waktu malam kerana aku tidak suka pada perkataan noise
gambar ini disnap pada 24/4/2011



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com