pengikut setia

Tuesday, April 12, 2011

operator (part 3)

bermula dari rumah sewa aku dan geng operator yang lain ajak keluaq tetapi dalam perjalanan tiba2 hujan pula . maklum la naik motor kapcai ja .. akhirnya kami lepak kt kedai serai nie .. kalau hampa nk taw kedai serai nie tanya lah di kauter pertanyaan

orang duk lepak depa nie taw main game ja

 muka operator amd

alamak terlebih sudaaa

t love acai 


honda the power of dream

suka bermain dengan lampu dekat kedai makan serai

abang macho 

 boring eihh dk lepak kt kedai makan serai 2 ...jum kawan2 operator , hujan pun dah berhenti ,kita beralih arah ke tempat lain pula 
kalau budak2 penang  x taw apa nama tempat nie aku sepak hampa sorang
-Queensbay-

seperti biasa dalam semua gambar aku ja yang x da
macam nk bakor jaa depa2 nie

nie apa kes nie kawan operator aku 
tengah duk snap gambar tgok2 ada pula hantu kawan2 aku
tgok 2 ada yg xda kaki pon ada

akhir kata tq kepada rakan operator aku yang sudi jadi model aku mlm nie
tpy lepak2 jgak .buku log dan repot akhir kena buat jgak

3 comments:

balecan said...

super saia tuh!!
haha...

Anonymous said...

queensbay tu dekat mana?????

nk tulis2 guna api tu jugak....

! .HaZmi. ! said...

balecan
hang lg sempoi aa

syhada
haahhk
dkt2 n9 2 ahahhak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com