pengikut setia

Sunday, April 24, 2011

teman operator part 5

hahak kali nie aku nk tunjuk pula gambar operator perempuan.
depa nie dari poli kulim.Boleh dikatakan depa nie p mana2 pon sekali lebih kurang kembar ark
buat kerja sekali ,makan sekali ,lepak sakali n lain2
dah ark aku x mo mrepek panjang nanti depa marah pula


hahhahk comel x ???
aku rasa biasa ja  bdk nie nama dia finie asal dari kelantan ..
kalau hampa nak mengorat dia kena tanya pak dia dulu ark


yang nie kembar dia yang aku cerita tadi 2 lah 
nama dia fiza n asal dari s.p (utaqa) 



dipanjangkan cerita malam 2 depa jadi model lah dekat area quensbay


p/s :jangan marah noh kalau aku update benda pelik2 


2 comments:

balecan said...

depa nieh tidoq sekali..lari-lari sekali...suma sekali kan..mandi pon sekali kan..hahaha..eh2...yg pakai topi tu kembar depa gak ke??hahah

! .HaZmi. ! said...

bale
hang buat lawak noh depa baca baru ang taw

x salah aku ark yang pakai topi 2 boyfrnd depa kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com