pengikut setia

Saturday, April 23, 2011

CSI AMD part 4




19 APRIL 2011 adalah takrih keramat buat csi amd shift A. ia merupakan masa untuk bersuka- ria ,dan saling mengenali antara 1 sama lain .Maklum la semasa berada didalam production masing sombong2 belaka .So adalah sorang mamat nie ajak buat bbq untuk merapatkan antara 1 sama lain ,memang happening gila ark . Bertempat dibawah jambatan pulau penang kami mula sampai sekitar pukul 5.30 ptg .Tuan penaja  ialah Oked bunga ,dia ark yang perap ayam dan membawa segala peralatan .

Setibanya oked ,kami pun apa lagi bergotong royong ark membuat api ,membakar ayam dan makan sama2.
lagi pon inilah masa yang kami ada untuk bersama kerana 29 april 2011 kami semua akan menamatkan latihan industri dekat amd .Antara bdk csi yang datang dari poli seberang perai , poli kulim , poli perlis dan poli ungku 0mar.

Kali ini aku beruntung kerana berjumpa kawan dari AMD yang sama minat dengan aku iaitu  bale  dari dia  aku dapat belajar serba sedikit tentang DLSR dia pakai model nikon d60 .So kami pun snap jer ark mana2 gambar2 semasa bbq














ucapan ribuan terima kasih kepada geng csi shift A yang sudi hadir pada jamuan serba ringkas .Walaupun makan tidak seberapa  tetapi yang penting kita enjoy habis laa , aku harap bila hampa semua balik poli nanti jangan lupa member2 csi amd ok .Jika hampa semua nak gambar ini sila jumpa aku  sebelum 29 april 2011 &
jangan lupa bawa pendrive sendiri . 

ribuan terima kasih kepada oked bunga kerana sudi membawa peralatan makanan yang sungguh sedap .Jika di masa akan datang kot2 teringin nak buat perjumpaan semua , aku harap kita suruh oked masak lah .

p/s: enjoy2 jugak repot harian & repot akhir jangan lupa.
salam sayang dari aku untuk hampa semua 

dari blog member aku yang update mengenai bbq ini


5 comments:

balecan said...

OIIIIII>>>ungku omar larh!bukan umar!hahha
btw!nice weh!!!!terima kasih sangat2..hahaha.senin nek b.bendera..

hanhbah said...

terbaik la cha...

! .HaZmi. ! said...

bale ...
sory2....
aku dah edit ark

hisyam
tq2

Anonymous said...

ish rugi xlalu dekat bwh jambatan 19/4 ari tu. kalu xmsti dpt mkn free.

! .HaZmi. ! said...

shada
2 lah awt yang x datang
best taw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com