pengikut setia

Monday, July 26, 2010

pengikut setia aku telah melebihi 100


wow syok nya follower aku telah melebih angka 100
hahahak ... tpy aku sungguh gembira sebab ada jugak orang sudi follow blog aku
walaupon sesetengah blog yang aku lihat follower mereka telah melebih 1000
yer lah blog aku x femes cam blog hampa
maklum ark .. kdang2 aku tidak upadate selalu
huhuhk

apa2 pon aku nk ucap terima kasih kerana sudi follow blog aku
lepas ini aku akan memperbaiki kemudahan yang ada dekat blog aku k

saya harap kepada kengkawan diluar sana 
teruskan usaha anda menjadi blogger yang ketagar k...
akhir kata 

"tq cz sudi follow my blog k  ....i luv u all "

2 comments:

Rain said...

dan aku yang bertuah tu walau pun xde muka lam entry tu haha..

no aku 104 lam fans tu. cayalah

! .HaZmi. ! said...

tq2
eehek
sy akan follow anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com