pengikut setia

Sunday, July 25, 2010

bilalah aku boleh dapat D3000

bilakah aku boleh beli DLSR  ini hahk
kepala aku tengah rungsing sekarang ini
sebab duit pinjaman aku x masuk2 lagi
kalau hampa nk taw
tiap2 hari aku pergi bank
yer lah duk semak duit aku masuk ker x lg 
aku dah semakin tergila2kan DLSR nie
huhhuk

aku rasakan ATM bank islam mesti dah cemuih 
sebab tiap2 hari duk tengok kad aku ja yang masuk
hahaahk

pesanan buat pihak penaja
percepatkan sedikit proses pinjaman masuk
cz x lama lagi
kawasan dekat rumah aku depa nk tuai (sawah padi)
dah la permandangan elok 
rugi ark x ambik gambar


4 comments:

asked said...

arghhh!!
aku pn giler bende ni!!
harap2 bole dapat 1 meyhh

! .MiE. ! said...

asked
aku klu dpt pinjaman mlm nie
mlm nie jgak aku p beli

Khai The Kerozer said...

saya dah dapat..anda bila lg..wakaka

aku bli canon eos1000d ja..
lebih kuang ngan nikon..
best gak la...
kalo nk lg best..ang tukar lens..wide angle lens pun okey..siyes best tngkp pic gna bnda ni..haha..
cepat2 la beli..haha

! .MiE. ! said...

khai
hahak
tggu det pinjaman aku msuk dlu ark
hahak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com