pengikut setia

Sunday, January 9, 2011

"menunggu cinta tidak berbalas"

busan2 prtikal di AMD penang so ini hasilnya....



"menunggu cinta tidak berbalas"

by Muhammad Hazmi on Sunday, January 9, 2011 at 12:29am



" ke kiri ke hulu ke hutan ku hilang ke timur ku kosong aku terus bosan dan tertekan seperti waktu yang terus sahaja berdetik mahu meninggalkan aku jauh ke dasar kerak bumi yang belum pernah ku terokai,
warna ku rindu jiwa ku bingung menunggu cintaku umpama si buta yang melihat disyurga umpama lampu yang berbunyi hitam lalu menunggu buat aku terus tertunggu...
kini malam tiba lagi kerana tinggalkan cahaya matahari dibebankan dengan bunyi lirik titisan hujan seperti mahu sahaja aku mengejar gunung yang besarnya tidak terdakap seperti itu jugalah rindu aku padaMU.....
kini aku terus menunggu atau hilang sahaja aku dari dasar yang luas "



1 comment:

ema said...

..*sigh*..teringatkan puisi chairil anwar..aadc..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com