pengikut setia

Wednesday, June 23, 2010

tidak mudah putus asa !!!

walaupun banyak sangat rintangan dan cubaan untuk aku berjaya
kini aku mempunyai azam yang baru yang lebih berkeyakinan untuk meniti perjalanan hidup aku menjadi seseorang yang lebih berjaya,aku ingin menjadi seperti burung yang bebas terbang dan ingin mencorak kehidupan yang baru dan lebih bersemangat setelah aku ditimpa kegagalan ,
"aku sedar setiap kegagalan membuatkan seseorang itu lebih berjaya"...
sungguh pun umur aku masih muda tetapi perjalan hidup aku masih jauh 
mulai saat ini ,detik ini aku akan cuba untuk tekun belajar bagi mengejar impian aku hingga ke arah matahari terbit.(amin)
walaubagaimana pun rintangan di hadapan aku sedia menghadapi yang dengan hati yang tabah
aku ingin menebus kembali kesilapan yang lalu itu ..


p/s "luahan hati seorang kegagalan "
insan yang cemerlang datang dari hati yang tenang dan jiwa yang tenteram


3 comments:

Nadya said...

bguz!
jgn ptus asa...
teruskan usaha anda..
btw
ang mmg tingin nk p blajar kt jepun ke??
:)

! .HaZmi. ! said...

aik
plik
cm na taw
isk3
aku dah putar belit fakta dah 2

DRC said...

tiada kejayaan yang datang dengan mudah.....
kegagalan mengajar erti sukarnya kejayaan itu...
kejayaan bukan datang dari puncak, tapi kegagalan kita dicuram-curam yang memberi kekuatan agar terus mencipta kejayaan......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com