pengikut setia

Tuesday, June 22, 2010

pencuci muka !!!!

salam kepada semua pembaca blogger 
hari ini aku nak kongsi satu benda yang agak pelik 
macam nie kot org terkejut pasal entry nie

sebelum itu aku nak tanya hampa yang bergelar kaum hawa 
salah ka  lelaki memakai pencuci muka perempuan ???
sebabnya tadi aku ada chatting dengan member aku 
lepas aku beritahu yang aku memakai pencuci muka syurah
last2 dia punya  aa gelak @ terkejut 
isk3 pelik aku .. kenapa salah ka!!

lihat 2 terkejut dia hahk
kepada sesiapa mata sepet 
sila pakai kanta k klu teringin nak baca
klik disini

hari itu sekali aku ada tanya member aku(perempuan) dari johor ..
boleh ka lelaki memakai pencuci muka perempuan
dia kata " adik aku pon pakai  xda apa2 pon"
last2 aku pon cuba aa memakai pencuci muka safi biru 
dah lama memakai last best laa pulak
hehek..tetapi sekarang aku tukar pulak 
memakai pencuci muka syurah
memang best aa lembut jaaa hahak
kepada lelaki kat luar sana jika nak cuba 
try aa pakai syurah

koleksi 
(sesiapa nak boleh mintak kat aku)
lihat 2 !!!

p/s kepada pembaca blog aku.. aku harap hampa semua tidak fikir kot lain k
aku masih lelaki sejati 

2 comments:

Nadya said...

haha...sengal!

Atika Natasha said...

lucu nya..llaki mmg bleh pkai pr0duk wnita tp strukturkulit laki ngn pmpuan tak sma..pmpuan lagi lmbut..huhu..jadik llaki kena la beli cleanser yg mmg khas f0r men..tp as l0ng as takde mslah,pkai jelah syurah tu..ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com