pengikut setia

Tuesday, June 15, 2010

bowling

salam semua ..
entry kali nie aku nk cita psal hobi  ..
ala smua org mesti ada hobi kan btol x
x kira aa hobi membaca novel ,on9, rempit ka @ apa2 jer aa
hahak nie ada hobi aku iaitu main bowling
hehe...mula2 main bowling nie 
umr 15  .. time 2 x reti main aa sngat hahak
..pas 2  lama kelamaan .. aku cuba belajaq main bowing dgn mgunakan dua tggan 
hahak... mula2 susah2 jgak aaa nk wt bola 2 berpusing sbb
dia kena ada step by step aa
silap2 main bola lepas ke belakang

hahak nie adalah koleksi bola roto grip
bola nie saiz dia 14 kil0(berat x)
hahak
tpy nk wt cm naa
gila punya psal nk wt bola hook
hehek
nie adalah markah last aku main petang td
blh than aaa
smpai skit tggan aku..(huhuk)
uhuhk .. nie tmpat aku main bowling iaitu kt pcific alor setar





ahhak nie ada salah satu cra nk wt bola hook
susah x



uhuk klu tgok dua org nie main2
huhuk sempoi gilaa aa
tpy cm naa
aku bru nk belajaq wt bola 2
agak2 susah aa
spa2 blh tlg ajaq jap!!!!!!!



p/s spa2 yg boring pas nie jom aa mai bowling ngan aku hehek
boleh lepas 10syen hahak





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com