pengikut setia

Tuesday, June 15, 2010

blog aku dapat award(btol ker)

 


hahak blog aku dapat award
fuyooo best nyaa
hahhak
mula2 aku fikir mls aa nk update psal nie
so last2 ambik p aa sbb kekurangan idea
hehek

aku nk ucap terima kasih pada 
geng
 blogger aku iaitu
hahak
dia nie laa aku ckp!!!!!!!
hehek
tq2

fuyoo x cemuih2 aku  tgok award nie
maklum aa .. kali pertama ktakan
hehek

tpy yg malas nya penaja sruh aku jawap beberapa soalan cepu emas
hahaak ala senang jaa
hehehk
mai2 kita tgok apa soalannya 
jeng2. .....jeng2 ..... jeng2

 1.Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih name itu ?
ahhak soalan agak pelik 
x paa aku cuba jwap k....nama blog aku ialah 
"tentang diriku" ..mksd trsiat nya ialah
yer aa aku wt blog nie tentang perjalan hidup aku aa
2.Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu ?
tudiaaaa soalan nie cm apa lg 
hahak..link blog aku   www.muhamadhazmi.blogspot.com
sbb  aku letak link 2 ialah..
yer aa nama aku muhamad hazmi ..
so dah x da idea 
ambik nama aku jer aa
3 . Apakah method dalam penulisan anda ?
isk3... soalan ntah apa2
huhuk no komen next ....
4 . Pernah terasa nak hapuskan blog anda ? Sebabnya ?
ari 2 ada jgak aa aku nk dlet blog nie
sbb x taw nk update apa2 
no idea .. hahahk
5 . Pernah tak ahli keluarga anda membaca blog anda dan ape kata mereka ?
pernah aaa tpy x kerap aa 
tpy yg syok nyaa mama aku ckp 
cm ppuan sbb tulis blog nie cm dairi
hahak... lebih kurang laa 2... hehek pas 2 ari 2 abah aku siap sruh promot
dia punya homestay dia
so ala lg.. sbgai anak soleh ... kna aaa tlg hehek...
6 . Apa perasaan anda apabile orang lain mengatakan bahawa anda punya blog ini buruk sedangkan masih ada yang mengatakan blog anda chantek ?
ahahaak soalan yg bgus hehehk ...rsa2 buat masa skrg x da kot kta cm 2
sbb aku nie kan mafia war
ada brani kta kaa ??
hahahk
lg pon aku x kisah sgt aa psai cantik or x 
yg penting ada tempat nk luah kan perasan aku nie
werk
7 . Bilakah anda mempunyai blog ?

 Friday, October 9, 2009


bru jaa nie wt 
hahak x mcm korang 
dah lama
ehhek
8 . Siapakah orang pertama yang mengetahui anda mempunyai blog ?
jap.......jap........jap
nk fikir
hahak .. dah ingat 
adik angkat aku aa
sbb dia aa yg tlg wt blog nie kt aku
hahak
klu nk tgok page dia 
hahak... cm naa comey x 
hehek
9 . Apa perasaan anda apabila orang asyik mengatakan tentang blog anda di sekolah @ ipta or ipts?
hahak.. malu 2 ada  laah ckit
ala mulut org .. lama2 diam aa
hahahk.. kepda spa2 yg dk kta blog aku 2 ... 
aku rsa2 smua org ada kelainan so 
ikut lah kata hati ...
10 . 10 orang seterusnya untuk di-tag .

p/s so kepda2 spa2 yg aku x tag  .. jgn2 mrh2 yaa
ehhek n kpda yg aku dah tag 2 sila ambik yer award awk 2 k
jgn  malu2..





3 comments:

Syada said...

nota kaki :

1)mafia war??hukhukhuk..bila isi borang jd mafia ni??

2)sy ditag oo..terharunye...^_^

3)u blog so nice loh (ni nbkn bodek sebarangan ni..msti kene ade upah..hahaha)

! .HaZmi. ! said...

hahahha
mrepek sgguh syuhada nie

Noraini Azhari said...

yea yea..aku pon kena tag..haha..maseh2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com