pengikut setia

Sunday, August 21, 2011

zombi

mungkin hampa semua tertanya-tanya kenapa aku tulis tajuk zombi .. ok sebenarnya hari ini aku nak kongsi 1 benda yang agak anih ... benda ini beli oleh zue kuntum dan dia hadiah kan dekat aku hahahak
pada mulanya takot  jugak lihat benda 2 .. tpy dah kelamaan macam best plak .. smpai kan aku wt sesutu bnda yang agak pelik..

sedutan dari movie zombi kampung pisang
tetapi bukan benda nie aku nak cerita
tetapi ......


 aku pasti hampa semua mesti pernah main game ini
plant vs zombi .sebenarnya aku dapat hadiah zombi heheek
best ooo .. nk lihat x zombi kepunyaan aku hehek



comel kan zombi kepunyaan aku ahahak
garang kot tgok muka diaaa


p/s thank you pada siti zuebaidah kerana hadiahkan saya zombi



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com