pengikut setia

Thursday, August 18, 2011

saya bergambar dengan lisa surihani


" lisa surihani " sebut sahaja nama dia mesti satu malaysia kenal dengan dia ini ,mana x nya dia muncul dalam movie i`am not single ,lagenda budak setan  dan sebagainya. ok kali nie aku nak berkongsi dengan hampa semua  .beberapa minggu yang lepas aku dijemput ke jamuan garnier take care yang bertempat di city plaza alor setar kedah ..ketika berada didalam jamuan tersebut bukan main ramai lagi peminat setia
 lisa surihani x kira muda dan tua .



selain itu aku berkesempatan bergambar bersama lisa surihani
wow... best kot .. sampai dia siap tegur aku kot  "hello... hello ...hello hensem" wow tergamam aku kt atas pentas ... heheek


1 comment:

NORHIDAYAH said...

nk jugak gambo ngan kak lisa cun melencun tuh ! siyes jeles

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com