pengikut setia

Thursday, August 18, 2011

Pertandingan fotografi 2011

salam kepada pembaca blog aku .. kali ini aku masuk contest semperna hari inspirasi lensa yang bertempat di politeknik tuanku syed sirajuddin .pada mulanya aku sengan nak masuk sebab aku nie bukan dari orang yang pro malahan aku hanya amatur dalam seni dlsr nie



antara gambar yang aku pertandingan ialah

ketegori gambar :flora dan fauna
Gear :d3000
focal lengh :22mm
shutter speed :1/3s
appture :f/25
iso :400
edit : -


ketegori :potrait
gear :d3000
focal lengh :29mm
shutter speed :1/1250s
appture : f/13
iso :200
edit :-

ketegori :potrait
Gear :d3000
focal lengh :26mm
shutter speed :1/3s
appture : f/20
iso :100
edit : -

ok x gambar yang aku pertandingan ini aku harap pihak juri terima  gambar aku seadanya

 p/s try & error 
tq pada model2 yang terlibat

2 comments:

FidDa said...

Wah!! masuk pertandingan nih! akk xsempt nk masuk tarikh da tutup.kamera pon bru beli..semoge maju jaye ye :)

Shazliza Anuar said...

oke lah gamba nie :) santek je .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com