pengikut setia

Friday, August 19, 2011

kisah hari ini





KISAH HARI INI

hari ini aku menyakiti hati seseorang insan
hari ini aku membuat dia kecewa
hari ini aku membuat dia menangis
hari ini aku membuat dia membenci diri ku
hari ini aku kecewa dengan perbuatan diri ku sendiri
hari ini aku melihat si dia buat kali yang terakhir
hari ini aku sebak melihat dia menangis
hari ini aku sedar apa itu permata dan kaca
hari ini aku tahu si dia sangat mencintai aku
hari ini aku membenci diri ku sendiri 
hari ini aku tidak kisah kalau si dia mengata diri ku asalkan si dia puas
hari ini aku mahu dia tahu yang aku bersalah dalam semua ini 
hari ini aku mahu dia luahkan apa sahaja dari sudut hati dia
hari ini aku mahu dia memarahi aku bagi menyedarkan diri aku bertapa pentingnya kasih sayang

aku yang bersalah
aku yang perlu memperbetulkan keadaan
aku yang perlu meminta maaf pada semua orang
aku  sangat membenci diri ku sendiri kerana menyakiti seseorang wanita yang paling berharga

"sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh juga ke tanah"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com