pengikut setia

Friday, February 4, 2011

pencuri...


salam kepada semua pembaca blog aku
sudah lama jugak ark aku tidak buat post dengan meletakkan gambar.
Ok malam ini aku nak berkongsi dekat hampa semua gambar yang aku perolehi
tetapi gambar ini tidaklah setanding photography yang hampa duk lihat itu.
Aku ini masih budak baru belajar dalam dunia DLSR ini.

Berbalik kepada tajuk diatas KENAPA aku letak tajuk pencuri.
Sebenarnya kebanyakkan gambar yang aku perolehi ialah dengan mencuri gambar2 mereka dengan diam2 ,tapi aku ingat nak mintak izin kepada mereka ,takot mereka nak lebih2 pula jenuh aku nak ambik gambar mereka.
Ok sekarang aku pun malas nak tulis panjang jom lihat picture yang aku perolehi di ICT alor setar dan kota marina,kuala kedah

jeng..... jeng..... jeng...jeng
jom lihat sama2


adakah ini gaya photography ??

atau cara ini
syokkan ambik gambar photography nie yang tengah duk snap gambar orang
aku pula duk snap gambar depa. kejam kan aku nie

teknik pic blur di belakang

masjid zahir alor setar

mengunakan teknik cahaya 
sory gbr kabur sikit 
mungkin aku guna lens 70-300 mm yg xda VR
(susah kot)

kasih sayang seorang lelaki bernama AYAH

anak sapa lah ini !!

JOM KITA LIHAT  GAMBAR2 PENGANTIN YANG AKU SNAP

senyum 1.2.3 klik....

lari cepat...

cepat ler ambik gambar aku tengah panas niee

nak ambik macam mana nie!!
letih ark  ubah sana!!.. ubah sini!!

senyum dah ok ..gambar dah ok
tetapi apa benda yang x ok 
cuba lihat !!!

perhatikan gambar  ini betul !!!
lihat gambar dalam kotak merah

atau

hahak cam mana sempoi x photography  nie!!!
tapi apa2 pon dia duduk macam mna pon dapat duit hahaa
abang mintak maaf noh.. sy tr`ambik gambar ini

 detik2 yang  indah
Ok sudah habis gambar orang kawin 
so aku pon nak ucapkan selamat pengantin baru 
semoga kekal ke anak cucu

senyum itu tandanya sedekah

temenung dekat siapalah 2 ??

comel jugak awek ini !!!


P/S :sudah tamat alkisah malam ini 
Pertama sekali aku mintak maaflah kalau2 gambar dia atas tidak cantik ka apa ka bagaimanapun gambar ini sila beri kumen anda ok
kepada orang yang saya snap gambar mereka
jangan marah k ..hehehek kalau marah jugak tandanya cepat tua..



11 comments:

Anonymous said...

great! something differenz N better. I"am funny in addition 2 knowledge of how a photographer 2 tke pixtures .. very hard .. but, not worth the work they do a good job ..

Anonymous said...

great! something differenz N better. Iam funny in addition 2 knowledge of how a photographer 2 take pictures .. very hard .. but, not worth the work they do a good job ..
heheheh

AzreenAzeman said...

seronoknya pegi photoshoot..
ni bwt kt area Alor Setar eh?
cantik jgak tmpt2 dia.. :)


http://www.ohazreenazeman.blogspot.com

! .MiE. ! said...

anoymous
yup
dalam dunia nie xda keja yg senang

azreen
seronok
datang la sini
hhee

shada wentz said...

muka penangtin pmpuan tu mcm muka cikgu shida! :P

Cikgu Fikri said...

pergh...
susah jugak ae nk amik gmbr ni..
ingtkan senang..
huhhuhu :)

! .MiE. ! said...

shada wentz
spa cikgu shida???

cikgu fakri
taw pon
kena ada gaya tersendri

iszieylyanziey said...

wah,,cam2 gaya,,,i love photography

! .MiE. ! said...

taw x paa

Tuan Penasihat said...

teringin jugak nak jadikan aktiviti macamni sebagai hobi. tapi tader budget la.
TP suka tengok pic tentang orang tua, ibu bapa melayan anak mereka dan gambar pengantin.
selalunya banyak yang dapat dilihat dari sekadar gambar.

! .MiE. ! said...

TP

yer kaa
ala nie skadar hobi dimsa riadah ja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com