pengikut setia

Wednesday, May 25, 2011

nervous





‎"hazmi ,you must think positively,you can do it"


kepada nie aku nervous sangat nie 
nak taw kenapa kerana 27& 28 . 05 .2011 aku ada wedding dekat jitra .So sebab aku nervous sangat kerana dah lah snap gambar sorang ,mintak tolong member ,member kata bz .. so jadi seram 1 badan aku nie tkot2 gambar kurang menjadi... maklum ark nie kan snap picture wedding lebih kurang nak jual hasil karya kita ark so kena lah buat elok2 ..
segala kelengkapan diri sudah lengkap tetapi kekurangan pembantu @ op untuk snap gambar yg aku x sempat.. so kalau sapa2 yang rasa dia 2 photog 
jom join aku .. apa2 PM aku dekat fb...


P/S :kalau sapa2 jumpa aku dekat jitra area dekat polimas .. wt2 kenai noh..
apa2 pon aku berpegang kepada ayat ni.

"hazmi ,you must think positively,you can do it"

lagi 1 hazmi jangan lupa test mate kej 29/05/2011 & jangan lupa dk study noh.. 



7 comments:

emak. bukan penari tiang said...

mie, kalau kak rai nak hire hang untuk majlis cukur rambut baby..berapa?

! .HaZmi. ! said...

rey
blh ja lebih kurang dlm rm 150
akak blh pm sy dekat fb
tq2

FidDa said...

gud luck dik :)
langkah y pertama buat y terbaik!! :)

! .HaZmi. ! said...

akak fida
tq cz bg smangat ... nk wt yg trbaik aa niee

Syed Hilmi Syed Yahya said...

kalau aku duk kedah leh ar join,ni kt melaka...hehe...good luck bro..ko pasti leh wt nye....

! .HaZmi. ! said...

syed
2 aa xpa klu ada rezeki lebih nnti aku trun melaka k

tq2 cz bg smangat

gadisarawak said...

dah lepas la... xsempt ckp gud luck... hehe
cane??? ok??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com