pengikut setia

Thursday, May 12, 2011

kantoi speedtrap


alamak kantoi sudah speedtrap ,itu lah hazmi nie bawa laju sangat kan dah kantoi
mesti lepas ini surat saman sampai  dekat rumah ,mati lah aku nak jawap dengan famliy aku nanti.
Ok hampa semua nak tengok x 
gambar surat saman yang aku dapat
......................................................................................................................................
.................................................................................................................................
..............................................................................................................................
.......................................................................................................................
...............................................................................................................
.......................................................................................................
................................................................................................
..........................................................................................
.....................................................................................
..............................................................................
......................................................................
...............................................................
..........................................................
...................................................
...............................................
...........................................
.......................................
...............................
..........................
......................
................
...........
........
....
..
.

lihat itu surat saman aku sampai
disitu tertera kelajuan blog aku serta berat yang aku bawa

website yang ditest : muhamadhazmi.blogspot.com
saiz : 87.34KB
loading time : 0.36seconds

*kalau hampa semua nak tengok saman hampa semua
sila klik  speed_test 

p/s  : harap hampa semua jangan marah lah time buka blog aku ,maklum ark 
aku rjin duk update gambar2 shaja ...
"jgn mrh noh nnti cpt tua"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com