pengikut setia

Sunday, August 1, 2010

sprintest jubli emas 2010

post kali ini bukan aku nak angkat martabat mat2 motor dekat luar sana
ramai2 orang berangapan mat2 rempit diluar sana jahat .. kejam ..apa2 jer lah
tapi bagi aku yang sudah melalui zaman2 motor dahulu
aku rasa depa orang ini memerlukan tempat perlumbaan yang sesuai seperti sprintest ka
or litar sepang 
baru2 ini aku pergi sprintest dekat jubli emas (alor setar)
dekat sana macam2 gelagat mat motor


 lihat itu jepun buat motor elok2
tapi boleh dekat geng2 malaysia nie
habis depa buang 


abg relek2 dlu
mengucap x lagi


1 ...2....3...go!!!!!!!!!!!!

video 1




video 2
(sebelum apa2 soory la pasal video 2 senget ckit & kecik)


bagi aku kan
bagus jugak lah kerajaan buat macam pertandingan macam ini
yer lah tidak ada lagi mat rempit buat kacau dekat sana sini
lagi pon mereka ini perlu di pupuk
kot lah2 boleh jadi perlumba dunia
mana nk taw kan

p/s pesanan saya PANDU CERMAT INGATLAH ORANG TERSAYANG

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com