pengikut setia

Sunday, August 1, 2010

cabaran aku & nenek

hampa semua mesti pelik kan
apa maksud aku yang sebenar
sekarang ini aku x mo cerita panjang2
hampa semua kena baca dekat sini dahulu
baru hampa fham
hahak yang 2 lah cabaran nya
tetapi ms N sudah mgalah smlm
dia terpost kt aku or apa2 aaa
dengan itu saya menang lah
ahahahk
walaubagaimana pon
kami dikira seri sebab 
ms N terpost kt page fb aku
pas 2 smlm aku cll dia

oleh itu aku membuat keputusan dengan
dua orang dari kami kena mintak apa2 sahaja yang dia inggin kan sebanyak 3 bnda
ahhaak
kalau hampa semua nk taw
3 benda 2 kena laa tnya aku sediri
ahhahak

p/s : persaan perempuan lebih kuat dari persaan lelaki


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com