pengikut setia

Tuesday, May 4, 2010

gembira sgt walaupon dlm keadaan serabut

salam ukwah pada pembaca blog usang aku niee
ari ni aku nk konsi 1 kegembiraan wt diri aku
haahah blh diktakan aa
mlm nie aku rsa rindu aku sudah terubat 
sebab selama ini si dia selalu nk lari kan dri dari aku
so td aku cll si dia n si dia sudi berckp ngan aku
now i`am so happy aa sbb blh tahu keadaan si dia sekarang..( si dia demam ko sbb suara lain)
walaupon kdang2 rindu aku si dia x prnah putus2..
& aku keras hati jgak ingin brckp ngan si dia
(tpy x taw aa iklas or x si dia ckp ngan aku td)
walaupon dlm keadaan serabut ngan final exam
tpy aku rsa mungkin si dia akan mgubati rndu aku pada nya
(aku harap si dia akan membaca wall ini)
ok aa tkat nie aja aku tulis sbb nk study aa 
esk ada test koko
(si dia... sy akan pegang janji anda k)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com