pengikut setia

Friday, January 8, 2010

ahahk nmpak nyaa smua persoalan telah trjwap ...

                                          
                                                 HANYA  TINGGAL KENANGAN
salam ..
huhuk aku x sangka aa td aku p pekan  ... pas 2 aku lepak aa kt 1 kdai niee n dk minum situ pas 2
aku trjumpa (si dia ) dia ngan mmber2 n adik dya aa .
pas 2 aku p dk minum skali n  cuba untuk terang kan psal msalah aku ngan  si dia ..
dia wt x taw jaa ..
aku rsa diri aku td cm tungkul kayu ... huhuk(sabaq)
pas 2 dia tingal kan kmi dan aku ingt dya nk  slesai kan aa msalah aku ngan dia...
tapi .. rupa2 nyaa  dia p jmpa ngan pak we bru dya ...
so aku nk kta pa lg
bertpa hncur nyaa ati aku niee .
selama niee aku prcaya ngan dia
tapi ari nie .... terjawap aa smua prsoalan nie huhuk
selama 4 thun lbih kmi kple ... mcm2 dugaan kmi lalui  
tapi aku rsa ari nie hubunngan kmi smpai di sni shaja ...
huhuk
so aku brjanji nagn dri aku ..
aku x kan kple ngan spa2....
shingga aa aku mmpunyai sgala2 nyaa
huhuk
aku reda jaa apa yg trjadi dpan mata aku td

aku harap si dia ngan bdk 2 kekal aa
amin ...
huhuk
aku rsa tkat nie jaa kot aku leh tulis ...
cz fham2 aa a
nk fling2 jap uhuk
.............................................................

12 comments:

ainaa.leogirl said...

ermmm...........
saba ae.......
ssh nak cri laki setia cam kamoo nieyh........
keep it up k...
;]

! .MiE. ! said...

haha mrepek je lah

cemey said...

dah la..
semua nie dugaan k..
u still ada fren kat cnie k..
x mau sedey dah k?

aFiyA said...

ala....
ramai lagi pompuan kat dunia ni..
jng la sedih2..
yna kan ada

! .MiE. ! said...

apa niee kumen cm copy paste jaa haak
apa2 pon tq yaa bg smangat

saadah anuar said...

Assalamualaikum...
adoi la tok...
wat pa kapel ni...
buat penin ja..
x dapat pape pun..
kosong.....noktah...
beh baik kita mencintai ALLAH dan RASUL..
n cinta kita kepadaNYA tidak akan mghampakan...
malah kita akan merasa kebahagiaan apabila kita mencintaiNYA...
INSYAALLAH...
gogogo tok..kata2 smngat dari ada...
n doakan ada mendapat kputusan yg cemerlang...
n destinasi ada adalah ke bumi anbia.... insyaALLAH...

! .MiE. ! said...

wasalam ada hehek
ok tok akan ingt pesan ada hahak
amin

syada said...

jgn terlalu kecewa..
sume 2 ujian...
perpisahan i2 mnagajar anda supaya mnjadi lebih matang..
malah kite patot berterima kasih dengan ujian tersebut,...
dont be sad...
y penting SENYUM
=PPPP

! .MiE. ! said...

ahhaa tq sbb bg nasihat

miShlOlLipOP beRkaTA: said...

wei sian kt hg no..releks2..
bnga bkn skuntum..p cri bga yg best2 sket..hahaha..
papa pon jgn nanges no..kakakaka

! .MiE. ! said...

setan dah aa
lupa kan jaa hhuhk

^_^LyNn^_^ said...

u deserve better than her keyh mie..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com