pengikut setia

Monday, June 14, 2010

lepak kt rock cafe

salam
tadi dlm kul 10.30 ark 
aku lepak2 ngan mmber2 aku kt rock cafe kt alor star
blh diktakan aa cafe cina yang punya .. shaja2 gatai2 tangan nk g lepak kt situ sbil tgok bola 
hahaak.. sbil2 lepak ketagih aiskrim la plak
hehehk.. so aku order aa aiskrim(x taw nma dia apa)
haha nie dia aiskrim 2 hehek
sedap x 
hampa x mkn cm na nk taw sedap or x
hehek
ehhek ada 4 cawan 
yg pertama coklat ,strberi,vanila.. n 1 lg x taw aa
hehek
pose2 dlu sblum mkn hehek
jgn jeles erk
hehek
ahhak nie bil aiskirm 2 hehek.
hrga dia blh than aa
hahaak

.................tamat sudah psal aiskrim.................
nie plak aku nk cita psal bola td aa
kt rock cafe 2 byk sgt org dk tgok bola so riuh rendah aa
psal bola 2
ehhehk...blh diktakan kt rock cafe 2  85% cina aa
hehek so segan ckit aa nk wt kcau
hahaahhk


hahak nmpaknya team Ghana telah  mengalahkan team Serbia melalui sepakan penalti ...
akibat kesilapan salah seorg team Serbia yg terkena tanggannya...
keputusannya ialah 1-0

ok aa takat nie ja kot aku update hehek
nnti klu ada msa aku update lg k 
out....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com